Friziera hronikas

FYI – arī frizieri ir tikai cilvēki.

 

Atminos laiku, kad es biju tikko pabeigusi devīto klasi un skriešus aizskrēju uz Rīgas Stila un modes profesionālo vidusskolu (kādreizējā 34. arodvidusskola). Visi vienmēr man centās iegalvot, ka frizieriem darbs būs vienmēr. Jā… Boy, was I wrong…

 

Labi, daļa taisnības tajā visā ir. Darbs būs vienmēr, proti, salonu īpašniekiem vienmēr vajadzēs meistarus, bet 70% gadījumu tie nekad nespēs nodrošināt tik lielu klientu plūsmu, lai meistars spētu samaksāt īri, paēst un vēl nopirkt kādu nieciņu sev. Tieši šī iemesla dēļ (fun fact) liela daļa meistaru raujās divos, ja ne pat trijos darbos.

 

Un šeit rodas problēma… Man dusmas izraisa kārtējā gaudošana par to, cik meistari visapkārt ir dārgi, tam visam seko lielā skriešana uz to piemājas kaktu kantori, kur strādā kāda Tamara un, kura piedāvā visu izdarīt „pa lēto”. Jūsu informācijai – ar pirmo reizi visu pareizi izdarīt būs lētāk, nekā labot kārtējās Tamāras gara darbus. Tas tā, lai jūs zinātu.

 

Turpinājumā sekos vēl pāris punkti, kurus kā izskatās neviens pie saprāta esošs, loģiski domājošs cilvēks nav izsecinājis. Par šo kā rādās arī vēl zinātnieki strīdās, tāpēc atvieglošu visiem dzīvi un sniegšu nelielu info:

  • Nē, ombri neviens meistars par 30 eiro neuztaisīs kvalitatīvi, kur nu vēl to izdarīt stundas laikā. (tas neattiecas uz matiem, kuri ir iepriekš izbalināti)
  • Ja ir vēlēšanās iegūt ombri, būs jābūt apveltītam ar pārāko pacietību un jāatvadās no vismaz simts eiro. Ja ir kāds, kurš taisa lētāk un ātrāk, lūdzu, tālruņa numuru studijā (kaktu kantoru Tamāras, lūgums, nepiedāvāt)
  • Nē, ar vienu reizi es nespēšu jūsu matus pārvērst no ogļu melniem uz platīnblondiem. Šis jautājums vispār ir nopietns? Bet, ja vēlaties, es varu mēģināt ņemt balinošo pulveri un 12% oksidantu, bet par gala rezultātu negalvoju un vēlāk jūsu pretenzijas netiks ņemtas vērā.
  • Iedomājaties, jā, garu matu griezums ir dārgāks, nekā īsu! Kas tas par absurdu, vai ne? Ļaujiet paskaidrot. Garus, biezus matus nogriezt, iespējams, man aizņems īsāku laika posmu, taču, cik, jums, dārgās dāmas, pašām aizņem laika izžāvēt savus līdz dibenam garos matus? Stunda? Un vai pēc šī pasākuma jūs izskatāties kā no salona iznākušas? Domāju, ka nē.
  • Es uzskatu, ka nevienam neinteresē un nav vēlmes dzirdēt manu čīkstēšanu par to kā man sāp mugura, kājas un rokas katras darba dienas beigās, tāpēc, esiet tik laipni un savu čīkstēšanu par to, ka jūs krāpj, vai jūsu priekšnieks ir pilnīgs āpsis, atstājiet savām draudzenēm. Lai tomēr ir par ko parunāt Sestdienu rītos, kad iesiet apmeklēt kārtējo branču.
  • Pārsteigums, bet man arī ir dzīve ārpus salona telpām, tāpēc zvans 11os vakarā, vai 7os no rīta ar saucienu pēc palīdzības nu galīgi mani neiepriecinās.

 

Šis ir pats sākumiņš friziera hronikām, domāju ar laiku tās tiks papildinātas.

 

Paturiet augstākminētos punktus prātā un sadarbība ar katru meistaru izveidosies vēl labāka. Iespējams, ka kaut ko esmu piemirsusi, bet gan ar laiku atcerēšos.

 

Your brutally honest hairdresser.

Leave a Reply

